Kesä meni ja nyt ollaan jo pitkällä syksyssä ennen kuin mun emännällä on aikaa kirjotella tänne mitään. Kesällä emäntä vei minut muutamiin koiranäyttelyihin ja ihan hyvällä menestyksellä. Mä osaan käyttäytyä niissä näyttelyissä, kun mä tiedän et pitää yrittää olla tosissaan oikein näyttävän näköinen. Kesälomalla kun me oltiin niin silloin emäntä vei minut kansavainväliseen koiranäyttelyyn Ouluun. Mä päätin et kun tänne saakka tullaan niin yritetään vallottaa koko pohjonen:) No emännän suureksi yllätykseksi tuomari tykästykin minunn heti kunnolla. Sain nimittäin ensimmäisen sertini + cacib + vsp eli meni todellakin hyvin:) Tässä muutamia kuvia paikanpäältä.

Mitähän se tuomari minusta miettii...

Minä ja mun hienot pokalit ja ruusukkeet.

Kesälomalla minä tykkäsin nautiskella kesäisistä  päivistä pihakeinussa ja ottaa torkut siinnä.

Tänä kesänä olen myös oppinut uimaan ja uskaltautunut menemään kunnolla veteen. Olen uinut useamman kerran meressä tänä kesänä ja huomannut että sehän onkin hauskaa:)

-Rontti-