Kesäiset kelit on ollut täällä muutamana päivänä ja jopa niin kuumaa, että mulla on ollut tuskaa olla tuolla pihalla. Niinpä mä olenkin sitten yleensä vähän viileemmillä keleillä mennyt ulos pihalle juoksemaan. Pallot ne on edelleen mun lemppareita ja niiden kanssa mä voin juosta pitkin pihaa vaikka kuinka kauan.

Tän pallon mä löysin mun emännän ja isännän varastosta. Tämä on kivan iso pallo, kun siitä saa kiinni hyvästi ja se suussa voi juosta pitkin pihaa:)

Kerta Essi kävi testaan kukkapenkkiä niin minä myös perässä.

Tämä letkujuttu on aika hauska peli mun mielestä. Tai siis mä tykkään juoda siitä vettä paremmin kuin tavallisesta isosta kupista ulkona. Mä yritin et jos mä olisin saanut siitä vettä tulemaan, mutta ei se onnistunut....Pitää odottaa aina isäntää tai emäntää paikalle, että saa raikasta vettä.

Kuumina päivinä mut on kasteltu kokonaan myös tuolla vesisuihkulla, mutta siitä mä en kauheesti tykkää. Kyllä se vähän vilvottaa mua kuitenkin.

-Rontti-