Kissat kerto mulle, että nyt vietetään Joulua. Kissat kerto, että silloin saa lahjoja sekä parempaa ruokaa mitä tavallisesti. Tämä piti tosiaan paikkaansa :) Mun isäntä ja emäntä söi tänään oikein jouluruokaa ja mä sain kans sen jälkeen, kun ne oli syöny. Sain kinkkua sekä laatikoista kastikkeen kera, nam sanon mä :) Kissat kerto että ne sai katkarapuja ja ne söi ne oikein mielellään. Lisäksi ne oli saanu kans kunnon lihaista kissanruokaa.

Mä sain sellasen uuden pehmolelun joka vinkuu kun mä puren sitä litistettyä liito-oravaa hännästä. Mutta parasta ehkä mitä mä sain on sellanen luu missä oli kuivattua lihaa päällä. Sitä mä olen purrut koko illan ja kannellut huoneesta toiseen. Kissat sai sellasen höyhen pallon jota ne heitteli tassuilla aika hienosti. Mun tassut ei taivu niin eikä ne oo niin nopeita. Essi kerto, että se oli heti purru niitä höyheni niin kovaa, että niitä irtos heti. Mårtti osaa käsitellä sitä palloa paljon paremmin.

Essi sai särkylääkettä sen kipeään jalkaan niin se tuli heti kattomaan minkälaisen luun mä sain. Essi ei kuitenkaan tykännyt siitä enkä mä vapaaehtosesti olis sille siitä antanutkaan mitään...

Mårtin taitonäyte uudesta hyöhenpallosta :)

Eetulla se taas oli lämmin paikka tänään. Eetu nimittäin makoilee tässä leivinuunin päällä ;) Lämmitettiin leivinuunia silleen vähän, että saatiin lämpö keittiöön. Eetu valtas heti parhaimman ja lämpimimmän paikan.

Tämä oli mun ensikosketus kuuseen. Tää on kuulemma joulukuusi ja sitä mä kävin pureen jo vähän ulkona. Ne neulaset maistu aika hvyälle.

Sitten mun emäntä ja isäntä toi sen joulukuusen sisälle. Laitto siihen sellasia kivoja palloja ja värikkäitä nauhoja koristeeksi sekä kynttilät. Ne jätti alaoksat tyhjiksi koristeista. Varmaan ne aatteli et mä menisin niitä syömään....No enhän mä sellasta tietenkaan tekis, heh heh ;)