Viimein mun emännällä on sen verran aikaa, että se saa jotain kuvia laitettua tänne.

Otettiin päivätorkkuja olohuoneen lattialla, kun emäntä tuli häiriköimään kameran kanssa...

Tässä mä näytän Epulle kuinka kovasti mä siitä tykkään :) Eppu on mun kissa!

Eppu syksyllä ulkoilemassa

Mä olen kattonut, että useesti tuossa akvaarion lampun päällä on tungosta...Ilmeisesti se on aika lämmin, kun nuo kissat käyvät siinnä nukkumassa.

Tässä me tiedetään tekevämme tuhoja, mutta kun Eppu niin kivasti tiputti ne narut sieltä korkeelta alas niin mäkin päätin vähän käydä maistamassa niitä. Tiedettiin kyllä, että kun emäntä saapuu paikelle niin huutoahan siitä tulee. Emäntä sano vain et pakko oli ottaa kuva ennen peliin puuttumista, kun oltiin kuulemma niin syyllisen näkösiä molemmat..tiedettiinhän me et nyt tehdään tuhoja. ( Emännän mielestä taas tehtiin jotain pahaa).

Pitihän mun vielä tarkastaa ja kattoo, että pureeko Eppukin vielä vai onko se jo lopettanut.. Mutta Eppuhan ei lopeta ennen kuin se otetaan siitä pois:) Se on emännän mukaan kuulemma aika tuholainen kissaksi:) heh mutta mulla ja Epulla on kyllä välillä tosi hauskaa ja aina silloin tällöin tehään jotain pahoja...

-Rontti-