Tää oli kyllä ihan ihmeelline päivä. Mä en ollenkaan tajunnut aamulla et mihin me oikein lähetään. Mulle kyllä kerrottiin, että lähetään koiranäyttelyyn mut ei mulla ollut mitään tietoo mikä se sellanen paikka oikein on. No sitten me päästiin perille niin sielä oli ihan mielettömän paljon erilaisia koiria. Oli pieniä, lyhytjalkasia, sellasia tosi tosi isoja ja näin mä muutamia mun lajitovereita jotka näytti samalta kuin minä. Sitten meijän piti oottaa sielä sivulla omaa vuoroo ja mulla oli virtaa hirveesti enkä oikein tiennyt et miten päin olisin ollut. Viimein mä pääsin sinne kehään mun emännän kanssa. Sielä oli muitakin ja me juostiin sitä kehää ympäri. Tosin mä ja mun emäntä käveltiin, koska muuten mulla ei olis pysynyt jalat maassa :) Tuomari sano mun emännälle, että te voitte kävellä. Pysyttiin muitten mukana kuitenkin hvyin. Sitten me pari kertaa siinnä kierrettiin ja sitten piti yksikseen mun ja emännän kävellä sellasta mattoo ees taas. Sitten yhtäkkiä mut palkittiin voittajana siitä erästä :) Mun emäntä ja isäntä oli tosi yllättyneitä ja ilosia kun niille annettiin ruusuke minkä mä sain. Sen jälkeen piti oottaa taas vähän aikaa ja sitten taas sama homma. Mitenkäs kävikään mä sain taas ruusukkeen :) Mun emäntä kehu mua mielettömän paljon sen jälkeen. Mä olin ihan väsynyt ja loikoilin siinnä tuomari pöydän edessä ja mun emäntä sai houkutella mut siitä pois, koska meidän urakka oli ohi.

Tässä voittajan kuva :) Noi ruusukkeet on tosi mielenkiintosia ja mun tekis mieli vähän niitä maistaa, mutta emäntä laitto ne säilöön.

-Rontti-