Niin mun emäntä vei mut yks päivä eläinlääkäriin. Mulla vähän kutisi toista korvaa ja sitten etutassujen kahdessa kynnessä oli jotain haavaa. No mä olin aika kiltisti eläinlääkärissä. Eläinlääkäri anto mulle lääkettä sekä korvaan et tassuihin. Mut se tassuihin kuuluva lääke on kuulemma sellasta et sitä mä en sais kauheesti nuolla kun se on tassuihin laitettu. No mun emäntä jo sai melkei harmaita hiuksia, kun se mietti et miten se estetään. No sitten sille oli eläinkaupanmyyjä kertonut, että pitää laittaa mun jalkoihin lasten kurahanskat. Niinpä mun emäntä sitten kävi ostaan mulle siniset lastenkurahanskat. En mä niitä kovinkaan pahakseni pistä ei ne jalassa menoo pahemmin haittaa. Aluks tuntu vähän kummalta mut kyllä niihin on tottunut. Ainut et ne oli vähän liukkaat täällä laminaattilattialla. No mun emäntä oli niin kekseliäs et se laitto kurahanskojen päälle toppari"sukat", mutta ne ei tahtonut pysyä kuitenkaan tarpeeks hyvin mun menossa mukana. Tässä teille siis muutama kuva. Ei tartte nauraa tiedän et olen aika hassun näkönen...

Mut niinku sanoin ei ne menoo kauheesti haitannut.

-Rontti-