Niinpä niin. Mun emännällä on ollut niin paljon kaikkee kiireitä ettei se oo ehtinyt päivitellä tätä blogia juurikaan. Nyt se kuitenkin on flunssan kourissa ja istunut tietokoneen ääressä siirtelemässä kuvia. Eka me kyllä nukuttiin puoli päivää sohvalla ja kerättiin voimia.

Tässä aluksi muutama kesäkuva. Mä tapasin tällaisen ihme otuksen kesälomalla. Halusin olla heti sen kaveri ja haastoinkin leikkimään. Kävin vähän halaileen ja nuolasinkin sen kummallista turpaa. Jossain vaiheessa se meinas haastaa mut puskukilpailuun :)

Tässä me ollaan kotosalla ja kaikki kissat on kerralla syömässä. Ai että se kissan ruoka maistuis niin hyvälle, mutta mä en saa sitä.

Eppu se kävi keinumassa tällaisessa nuken kehdossa...

Mun emäntä sano tästä kuvasta, että sohva on vallattu :)

Päiväunilla...

Mulle sanottiin, että kissat jahtaa näitä hiiriä ja rottia. Minusta nämä lelut on niin kivoja kun niitä voi retuuttaa hännästä näin:)

Tässä veljekset odottavat ruokaa malttamattomina..

Ja mä niin niin tykkään siitä Epusta. Onneks Eppukin tykkää ainakin vähä minusta :)