Siksi myös emännällä on ollut niin paljon kiireitä ja blogin kirjoittaminen on jäänyt ihan kokonaan. Meidän taloon syntyi nimittäin helmikuussa sellainen ihmisvauva. Nimekseen se on saanut Iida. Kyllä me nelijalkaiset kaikki oltiin hiukan kummissaan aluksi. Minä varsinkin sillä se tuoksui mitä ihmeellisemmälle ja näyttikin ainakin mun silmään. No nyt ollaan jo totuttu ja todettu, että taloon se jäi. Tässä tulee nyt pieni kuva bläjäys tältä keväältä.

Minä pääsin myös mummula reissulle emännän ja Iidan kanssa. Siellä sain juosta paljon vapaana ja ihmetellä tulvaakin.

Vähän piti käydä niitä jäitä ihmettelemässä joen rannassa.

Oli myös peltoa missä juosta vapaana.

Oli myös ojia minkä yli saattoi tehdä komeita hyppyjä. Tässä emäntäni muutamia otoksia minun ojan ylityksistä:)

Sitten palattiinkin jo kotiin....Tässä on palattu juurikin lenkiltä. Minä pääsen aina mukaan lenkille, kun emäntäni lähtee Iidan kanssa vaunukävelylle.

Välillä pitää ottaa rennostikkin..

Joskus mahutaan Essin kanssa näin lähekkäin nukkumaankin.

Eppu ja Mårtti testaa mun petiä..

Tässä me joku ilta otettin lepiä kaikki kolme Iida, Essi ja minä.

Kissat on saaneet tällasen ihmeellisen häkkivirityksen täksi kesäksi. Sinne emäntä ne vie ulkoilemaan. Eivät saa vapaana ulkoilla niin emäntä on keksinyt tällaisen jutun niille. Emännän mukaan se on vielä vaiheessa, mutta kuitenkin siinnä kunnossa, että kissat voivat sielä päivää paistatella.

-Rontti-