Ennen joulua mä sain sellasen jussivillapaidan mistä ollut jo aikasemmin kuva täällä. Mä olen kuitenkin kasvanut niin kovasti, että se paita meinaa olla mulle vähän pieni, eikä se kylläkään niil kovil pakkasil kauheesti lämmittänyt. Mä olen joutunut ulkoileen -20 asteen pakkasillakin. Tosin silloin mä olen vaan äkkiä käynyt pihalla pissalla ja tullut juosten sisälle. Mua ihan tärisyttää olla tuol ulkona niil kovil pakkasilla. Niinpä mun emäntä sitten yks päivä alko ompeleen mulle talvitakkia :) Mä yritin kovasti olla mukana siinnä touhussa mut emäntä sano koko ajan vain et mee pois ja laita nukkuun. No niinpä mä laitoin silloin nukkumaan ja kun mä heräsin niin mun emäntä sovitti mulle uutta hienoo talvitakkia. Takki on tuollanen hieno maastokuosinen jossa on pehmee ja lämmin fleece vuori. Takkiin on ommeltu vähän heijastimia ja pari koiramerkkiäkin :) Takki on just sopiva mulle ja hieno. Heti mentiin ulos takkia testaamaan ja ai, että se oli hyvä! Nyt mä voin ulkoilla vähän kylmemmilläkin ilmoilla, kun mulla on lämmin takki. Emäntä kun tykkää ottaa valokuvia niin heti se räpsi kuvia uudesta takista ulkona. Tässä teille siis muutama kuva minusta ja mun uudesta  hienosta takista.

-Rontti-