Mun emäntä oli sopinut sen kaverin kanssa koiratreffit meidän pihalle. Mä odotin innokkaasti, että mitä tuleman pitää. No sitten pääsin viimein ulos ja vautsi vau mä sain kunnon leikkikaverin :) Tämä toinen koira oli ihan valkoinen ja pitkäkarvainen ja nimeltään Roi. Meillä synkkas Roin kanssa heti hyvin ja päästiin heti leikin vauhtiin. Mun emäntä ja Roin emäntä piti eka meitä silleen vähän hihnoissa, kun ei ne kait tiennyt et miten me reagoidaan toisiin jne... No aika nopsaa me päästiin hihnoista eroon ja saatiin juosta ja telmii pihalla oikein kunnolla:) Mulla ainakin oli tosi hauskaa. Kiva saada tuollasta paini ja juoksu seuraa, kun ei noista kissoista oo sellaseen leikkiin. Peuhattiin lumessa oikein kunnolla.

Leikittiin aika kauan joten sen jälkeen olin aika väsynyt ja meninkin sohvalle Eetun viereen nukkumaan.

-Rontti-