Niin no sitä mun emäntäkin kyseli, kun kotiin tuli.. Emäntä oli päättänyt heittää vanhan ja huonon kissanraapimapuun roskiin. Sitten kun emäntä oli töissä ja oli jättänyt sen mulle alakertaan niin mä päätin, että mä voin vähän auttaa emäntää tässä asiassa. Ajattelin et jos mä vähän pienin sitä raapimapuuta niin se menee helpommin roskiin :) No emäntä ei ollut ehkä ihan samaa mieltä, kun tuli kotiin...Se sano et olis kuulemma päässyt helpommalla jos olis nostanut koko puun suoraan ulos ja roskiin...Nyt piti käyttää imuria jne...

Tässä on suurin osa palasista jo kerätty roskapussiin. Me Epun kanssa tultiin vain paikalle tarkastaan tilannetta.

Tottkait Essinkin piti tulla tilanne toteamaan. Mä vähän yritin vielä kaivaa niitä palasia sieltä roskapussista, kun niitä oli aika kiva pureskella. Emäntä kyllä anto lähtöpassit kaikille sieltä...

Katsoinkin parhaaksi hypätä sohvalle tarkkailemaan siivousoperaatiota. Uskotteko, että tuo raapimapuu mikä näkyy kuvassa niin sen pohjassa oli laatikko johon kissa mahtu sisälle...Tosin mä pistin sen laatikon palasiksi niin mahtu paremmin roskapussiin :)

-Rontti-