Tunnustan, että olen ollut taas vähän tuhma. Tai mun mielestä mä olen vain keksinyt tekemistä, kun mulla on tylsää. Yhtenä päivänä mä revin portin seinästä irti ja pääsin vapaaksi koko taloon, kun emäntä ja isäntä oli töissä. No mä päätin maistaa mun emännän kukkia vähän, kun ne oli niin houkuttelevan näkösin. Jälki oli sitten tämän näköistä....Isäntä tuli eka kotiin ja ei oikein tykännyt, kun näki keittiönlattian..

Toisella kertaa kun mä olen tehnyt tuhmia niin emännän ja isännän pölynimuri meni vaihtoon tai siis kuulemma roskiin. Se imuri vain oli niin houkuttelevasti eteisenlattialla ja kun mä oli yksin niin mä vähän kokeilin miten se toimis. No sehän toimi silleen et mä aloin vetää sitä johtoo sieltä imurista ja sitähän tuli aika paljon ulos. Sitten kun mä olin vetänyt koko johdon niin mä vähän pureskelin sitä, että siihen tuli reikiä. Emäntä ja isäntä sanoi, että nyt tää imuri on hengenvaarallinen ja ne vei sen pois. Sen jälkeen meille ilmesty uus imuri joka on kyllä tiukasti nyt tuolla siivouskaapissa. Imuria meillä käytetään aika paljon, kun noista kissoista lähtee karvaa niin paljon. Ei mun takee tarvi siivoo, kun mähän olen niin siisti, heh :)

-Rontti-