Mun emännällä on ollut niin kiire ettei se oo ennättänyt laittaa tänne pitkään aikaan mitään kuvia. Kuvia se on kyllä kovasti aina ottanut, mutta ilmeisesti tänne ne tulee hiukan viiveellä...

No tällasiin otuksiin mä törmäsin, kun me oltiin tuolla pohjanmaalla. Nämä oli aika hassuja otuksia. Mä olin heti kiinnostunut niistä ja menin moikkaan. Kyllä nekin tuli mua moikkaamaan.

Mä kun rakastan yli kaiken palloja. Mulla vain ei oo kestänyt mikään pallo, kun kaikki on mennyt rikki. Yks päivä mun emäntä toi kotiin sellasen sinisen kova muovisen pallon. Se oli ihan huippu ja mä tykkään siitä ihan kauheesti. Sillä mä sitten sisällä leiken hetken, mutta sitten emäntä sano et se tulee olemaan ulkopallo. Naarmuttaa kuulemma lattioita. No sillä mä olen sitten pelannut tuolla ulkona ihan törkeen paljon. Oikeestaan niin paljon, että nyt se pallo on otettu multa pois...ainakin kuulemma hetkeksi. Mä meinaan pelasin niin paljon, että mun kuonosta lähti väri ja siihen tuli niinku hiertymä. Kuulemma siitä syystä, kun mä aina kuonolla liikuttelen sitä palloa. Nyt se pallo on jemmassa ja mä olen saanut muita leluja. Tässä kuitenkin kuvia minusta ja mun ihanasta pallosta.

Näin mä vilvottelin aina tuolla meidän takapihalla, kun vielä oli lunta. Enään ei oo lunta ja nyt tarvii käydä aina vesikupilla vilvoittelemassa. Tämä oli se meidän takapihan viimeinen lumikasa:)

Tässä taas Essi on hiirestys mailla. Essillä on tapana kyttäillä hiiriä tuolla tontin rajalla. Jostain kumman syystä se ei tykkää että mä meen kattomaan mitä se tekee. Ilmeisesti Essin mielestä mä en osaa mennä tarpeeksi hiljaa sinne...No kun mä yritän mennä moikkaan Essiä sinne niin Essi hyökkää mun kimppuun ja sitten mä juoksen sitä karkuun takapihalla. Taas kerran mä yritin lähestyä sen metsästymaita, mutta huonoin tuloksin...

Mun emännällä ja isännällä on uus sohva. Vaikka uus sohva onkin niin silti mun on annettu nukkua siinnä. Mä yritän olla silleen nätisti siinnä sohvalla. Mä olen kattonut, että kissat makailee siinnä sohvanselkänojalla auringossa. Niillä näyttää olevan aina lökö oltavat siinnä auringossa. Joten päätinpä mäkin kokeilla miltä se tuntus. Ehkä ne kissat on vähän pienempiä kuin mä ja ne sopii siihen paremmin...

Kyllä mä kuitenkin siinnä päivätorkut otin.

-Rontti-