Mun emäntä oli saanut kakkutilauksen ja sen piti töitten jälkeen valmistaa kakkuja valmiiksi. No se ei ollenkaan halunnut mua siihen touhuun mukaan. Mä jouduin meneen olohuoneeseen portin taakse odottamaan. No mä vähän tylsistyin siellä, kun mulla oli virtaa aika lailla. Mä yritin kyllä portin alta keittiöön. Olisin mä kyllä päässytkin, mut mun emäntä huusi mulle niin kovasti niin mä päätin pysyä olohuoneen puolella.

Sitte kun emäntä oli valmis niin se tuli sanomaan mulle, että hei näyttääkös siltä et täällä on siivottu eilen!!! No mä siihen toteamaan, että ei ehkä oikein siltä näytä... Mä katoin emäntää silleen, että hei en se minä ole vaan täällä asuu kissojakin :) Mutta se ei tainnu oikein mennä läpi, heh heh. No onneks mä pääsin sitten lenkille heti, kun emäntä oli siivonnut taas.

-Rontti-