Mä tykkään palloista ihan mielettömän paljon. No mun emäntä toi yks päivä mulle kotiin kaupasta ihan mielettömän hienon pallon. Mä olin ihan innoissani. Emäntä sano mulle et se katteli kaupassa lastenpalloja ja mietti et millasen ostas. Oli spiderman, autot ja nallepuh palloja. No mun emäntä pääty tähän nalle puh palloon joka oli mun mielestä ihan loistava. No sitten mä aloin pelata keittiössä jalkapalloa ja potkin tassuilla sitä palloo, tökin kuonolla ja purin hampailla. No mä olin ennättänyt leikkiä varmaan 5 minsaa, kun yhtäkkiä kuulu sellanen tufffffff ääni. Mä ihmettelin et hei mikä toi ääni on. Sitten mä aloin kattoon et miks tää mun hieno pallo menee ihan kasaan. Siihen mun emäntä voivotteleen, että voi sentään. Mun emäntä sano et sille ei tullut mieleenkään siinnä vaiheessa, kun se kaupasta palloo osti ettei tää kestäis mulla. No niin siinnä sitten kävi et pallo meni litteeksi kasaksi. Minusta se oli kuitenkin vielä niin kiva et mä purin ja juoksin se suussa pitkin taloo. Mikä parasta tää ei ollut mun vika niin mun emäntä kerto. Se sano et se oli tyhmä ja aikoo ostaa mulle vielä ison pallon joka kuulemma kestää...sitä mä siis jään innolla odottamaan :)

Tässä se pallo oli vielä täysissä voimissa ja niin niin hieno.

Tässä mä juoksen sen perään vauhdilla...

Mutta hetken päästä se pallo on tän näkönen ja Essikin tuli paikalle ihmettelemään, että miten kävi.. Mä olin ihan masiksessa, kun mun uus hieno pallo särky ja mä en ennättänyt leikkiä kun hetken sillä.

No mä tykkään pehmoleluista myös yli kaiken. Mun emännällä on sellasia jonkun verran, mutta suurin osa on sellasia mihin mä en sais koskee. Välillä mä aina kokeilen jos saisin, mutta ei se oikein onnistu. No samalla kertaa kun mun emäntä oli ostanut pallon niin se oli ostanut mulle ison nallen. Emäntä kerto et se oli ollut niin hyvässä alennusmyynnissä et oli päättänyt ostaa mulle oman ison pehmolelun. Mä tykkään nallesta kovasti ja se on mun bestis. Nyt siltä on kyllä temmellyksessä lähtenyt jo toi kaulassa oleva rusetti pois.

-Rontti-